A nerdy sweet life

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Rianna - 3 september 2015 18:35

Tänkte då dela upp hela upplevelsen med bröllop i tre delar: Möhippan, bröllopet, bröllopsresan! Då jag inte har särskilt många bilder från möhippan är den ju den perfekta delen att börja med då jag är på jobbet, inte har tillgång till min egen dator och ville skriva något! 


På min möhippa tipsade Linnea om att vi kunde ha ett hemmaparty då vi känner en tjej som jobbar med det, så vi hade då en konsult (tjejen vi känner) från himmelriket.se som visade oss produkter för det mesta, allt från sockor till för att mjuka upp fötterna, hudkräm, hemmaspa-produkter, glidmedel till sexleksaker, skämtartiklar och en massa annat! Vi fick en lång genomgång av produkter som kunde användas på en hel del olika sätt, och så fick vi titta och känna på saker, även smaka på vissa glidmedel etc. Efter genomgången fick man kolla igenom lite kataloger och sedan beställa om man ville.


Jag hade bakat veganska cheesecakes till tillställningen och även gjort iordning snittar och ställt fram snacks. Vi hade inte en särskilt stor bjudning då det inte var särskilt många som kunde komma, vi var sju stycken sammanlagt vilket var lagom ändå! 


  

(Klicka på bilderna för större versioner)

Detta var cheesecaken jag bjöd på, smaken var alltså hallon! Verkade som de flesta gillade den!

 

Vi gick inte ut och dansa eller gjorde konstiga challenges utan det var en väldigt lugn kväll, dock med en del skratt och intressanta, nya saker att upptäcka! Tack ni som ville/kunde vara med på min möhippa, det var verkligen en rolig kväll, synd att jag bara var för lat för att ta fler foton än de ovan! 

 

I nästa del berättar jag om BRÖLLOPET! Missa inte!

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards