A nerdy sweet life

Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Rianna - 31 mars 2015 10:52

Kan ni gissa...?

 

JO DATUMET ÄR SATT I STEN NU!

 

Vi vigs av en vigselförrättare direkt i festlokalen den 13:e juni, klockan 17:00! Ringde runt till både kommunen och ett par vigselförrättare innan jag träffade rätt. En person kunde lite senare på eftermiddagen, så vi tog den tiden snabbt som attan så att vi inte stod utan vigselförrättare när dagen väl kom. Då ska vi bara skicka in intygen så fort de hamnar i brevlådan!


Jag är så glad och lättad, kan säga direkt att planering av bröllop är en av de mest ångestfyllda (och roligaste, ej att förglömma) upplevelserna jag varit med om. Man måste få allt att rulla så bra det bara går och boka in så mycket olika saker att man blir snurrig i skallen. Men när allt det riktigt väsentliga är färdigt, då är det bara så skönt! Nu kan vi pyssla med smådetaljer och maten, och några fler inköp. Så skönt!


Kan inte riktigt fatta att dessa två, efter snart sju år ihop, ska gifta sig.

Tjejen på bilden hade inte trott mig om jag sagt det till henne.

Jag är så lycklig!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards