A nerdy sweet life

Alla inlägg den 7 januari 2015

Bloppis-annons
Av Rianna - 7 januari 2015 22:48

Säljer smycken där pengarna går till mina bröllops-besparingar! Mycket har jag pysslar ihop själv, förutom tårthänget som var ett mobilsmycke som jag gjort om till ett hänge. 

 

OBS! LÄS! Först till kvarn gäller, inga bud, och jag ansvarar inte för Postens slarv. Kan såklart samfrakta om du vill ha fler smycken men då måste jag kolla frakten ytterligare. Kan självklart möta upp, i Uppsala, Morgongåva, Heby, Sala! Vet ej om stiften, krokarna och andra smyckesbaser jag har använt är nickeltestade eller ej, har använt smyckesatser från Panduro.

 


Rosa stiftörhängen i form av en kam och en spegel.
40 kronor + 7 kronor frakt

Likadant par i vitt
40 kronor + 7 kronor frakt



Krok-örhängen med rosa pärlor och hjärtberlocker.
50 kronor + 7 kronor frakt

 


Ringar
40 kronor styck + 7 kronor frakt

Reglerbara





Stiftörhängen Spindlar
35 kronor + 7 kronor frakt

 

 

Hårpin
30 kronor + 7 kronor frakt

 

Ringar
35 kronor + frakt för den längst till vänster
45 kronor styck + 7 kronor frakt för de andra två

Reglerbara

 

Tårthänge (gjort från ett mobilsmycke)
35 kronor + 7 kronor frakt

 


Kakhängen
45 kronor styck + 7 kronor frakt

 


Väskring
40 kronor + 7 kronor frakt

 


Bronsring med katt
40 kronor + 7 kronor frakt

 

Bakbunke och sked, stiftörhängen
40 kronor + 7 kronor frakt

 

Vill du köpa något av detta, så kontakta mig på min gmail:

lajvfreaket@gmail.com

Smycken, Säljes - Sala (Västmanlands län)
Pris:    50:-
 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards