A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Rianna - 13 december 2014 20:00

Denna dag var jag tillsammans med älskling och brorsan (Sebbe) till stan för att gå på julmarknad och kolla på English Shop. Innan vi for till marknaden åt vi på Subway och när vi hade kommit hem igen käkade vi lite soppa och slappade. Mycket bra dag! Och så köptes det en del!

 


En julklapp till en vän... ;)

 


Tändsticksask som är lite roligare än tändaren vi har hemma!

 


Ett jättevackert halsband jag ska ha till bröllopet. Pärlan har exakt samma färg som min bröllopsklänning;

 


Det kommer bli så fint! 

 

Sedan handlade jag som sagt på English Shop (det enda som fattas är en liten påse Chili-chips Johan fick!)

Lime-Jello

 


Angel Delight (som för övrigt var jättegod och precis lagom söt!)

 


Marshmallowfluff med jordgubbssmak!

 


Turkish Delight till julafton. Har länge velat smaka dessa! (Har inte alls med Narnia att göra... haha!)

 


Och så köpte jag tre smällkarameller till julafton. Två av den nedre sorten och en av den övre!

 

För övrigt fick jag ett paket av Sebbe som jag ska ta hem och spara under granen till julafton!

Mycket fint!

 

Har någon av er läsare varit på julmarknad ännu? Vilken då? Hittade ni något fint? 

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards