A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Rianna - 29 november 2014 18:51

Under de senaste jobbdagarna har jag fastnat lite för att pyssla när jag haft tråkigt. Det har slutat med att jag gjort ett antal ringar, ett hänge till halsband och två par örhängen!

 

Jag är i alla fall väldigt nöjd med dem, speciellt ringarna allra först och så hänget ovan! Ser ut som ett tårtfat!

 

Moi moi!

Av Rianna - 29 november 2014 18:37

Jag och Johan ska fira jul ensamma i år, hemma i våran lägenhet, så jag köpte en liten gran som skulle få plats i vår lilla boning!

 


Rosa glitter, rosa pärlsnöre, kottar i olika färger, blå lampor, julgranskulor i främst färgerna rosa, blå, grön! Och vi hade ingen stjärna så vi tog en stjärnjulgranskula och tog bort hänget på den och satte på toppen! Fiffigt värre! 

 

Så nu har vi en gran till jul. Johan har redan gett mig sin julklapp (Kirby Triple Deluxe) men jag har i alla fall en sak jag ska lägga under granen!


Är ni läsare taggade på julen? Har ni julgran än? Hur ser den ut? Berätta i kommentarerna vettja!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards