A nerdy sweet life

Alla inlägg den 2 september 2014

Av Rianna - 2 september 2014 23:13

Jag fick en negativ kommentar på mitt gymnasieslutprojekt, kommenteraren kallar sig "Sofia", där det skrevs att de undrade om detta var nivån på gymnasiet nuförtiden, och att bilderna inte kunde tagit långt tid att göra.

 

Jag tycker synd om dig, "Sofia", för att du måste komma med sådan negativ energi och tracka ned på någons arbete anonymt (nej, tycker inte att nämna ett möjligtvis falskt namn är att inte vara anonym) och inte komma med någon som helst konstruktiv kritik. Jag tycker synd om dig, för att du känner att du måste sprida elakheter och smörja på internet. Du får helt klart tycka som du vill om mina bilder, men du kan inte bara sitta och säga att en person inte alls lagt ned särskilt mycket arbete på ett projekt, när du inte alls vet hur det ligger till. Jag har planerat i förväg, bokat med min modell, skaffat rekvisita, riggat upp studio och kamera, tagit bilderna, hämtat ned stockfoton för bakgrund, eventuella brushes, börjat redigera och suttit jag vet inte hur länge med varje bild, jag ville att varje bild skulle bli perfekt enligt hur jag planerat att de skulle bli, sökte inspiration och gjorde om ett antal gånger, fick även konstruktiv kritik av lärare, min modell och vänner och gjorde om efter deras rekommendation också, när jag tänkt efter hur jag kunnat ändra till det bättre.


Så kom inte och säg att jag inte gjort mycket, kom inte och säg att jag inte arbetat på mina bilder eller att jag inte lagt ned mycket tid på dem. För du vet ingenting, du fega anonyma sak.


Ge konstruktiv kritik, det tar jag tacksamt emot, men om du bara ska komma och trampa på mig, så håll lika gärna tyst! Eventuella negativa/elaka kommentarer tas bort, och ip blockas!  

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards