A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Rianna - 13 augusti 2014 00:24

Fick hem min personliga almanacka (som jag vann via Epicfaiil.se) för ett tag sedan. DEN ÄR SÅ FIN!!

 


Framsidan: Mitt namn, datum, Hufflepuff-emblem, svart-gul bakgrund och stjärnorna från sidorna i böckerna! Baksidan: En bild av Hufflepuffs sällskapsrum!

Inuti finns även ett citat från Sorteringshatten! Och på toppen av sidorna är det svart bakgrund med vita stjärnor, och gula ränder att skriva på!

 

Jag fullkomligt älskar den! Den är så fin, är av bra kvalitet och man vill liksom använda den, den glöms inte bort! TACK Epicfaiil för att just jag blev vinnaren, och TACK personligalmanacka.se för ert grymma arbete. Kommer definitivt beställa mer från er!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards