A nerdy sweet life

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Rianna - 30 juni 2014 17:52

Jag är usel på att äta grönsaker. Verkligen URusel! Så jag bestämde mig för att börja göra smoothies på grönt, frukt och bär, för att få i mig saker jag behöver.

 


Första smoothien innehåller apelsinjuice, blåbär, hallon, jordgubbar, mynta, ingefära, morötter och rödbetor. Gick att få i sig men konsistensen var asmysko på grund av morötterna.

 

Men vet ni vad? Min mage välkomnade med glädje detta (varför skulle den inte göra det är ju frågan) och jag är väldigt pigg och inte sötsugen, vilket känns asbra! Jag borde gjort detta för länge sedan!


Om ni skulle vilja ge mig tips på smoothies, så släng hit dem vetja! Jag kommer lägga upp fler inlägg där jag själv tipsar om sådana här smoothies om jag finner några kombos som jag kännar att jag kan dricka utan att tycka att det är det minsta jobbigt!


Moi moi!

Allmänt · Allmänt · Foto · Mat · Tips

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards