A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Rianna - 17 januari 2014 22:54

Bilder som jag ännu inte lagt upp, ska även redigera lite bilder från julafton och så för att lägga upp här, det är ju jädra dött här!


Fika jag åt på Coffehouse by George när jag väntade på Karin när vi skulle träffas!





En öl Johan provade, smakade visst förjävligt men bilden är jädra fin!





En mugg jag fick av min bror Sebbe i julklapp!





Nyårsmiddag hemma hos svärmor. Knytena är gjorda av mig och salladen är gjord av både mig och Johan! Resten är Pias verk!



Julklapp från finaste Peppar, fick även min födelsedagspresent av henne som var en parfym!




SUSHI!!!




En schapendoe som var på samma hundshow som Pia ställde ut en av Jolts valpar på. Denne heter Clara! Jolts valp heter Råsa!

 

Imorgon ska jag med Peppar och några till en av hennes kompisar för att rollspela, brädrollspel alltså. Ska bli intressant att prova! Ska dit direkt efter jobbet! Wooop! Ska nog ta med mig kameran ifall det blir några roligare bilder! Ska lägga upp julbilder här när jag har tid!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards