A nerdy sweet life

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Rianna - 10 december 2013 22:11

Jag och Johan åkte ju Eckerölinjen den 30:e november, så tog några bilder. Så slänger upp dem med!

 


 

Var så sjukt trevligt! Vi åt, fikade, spelade, pratade och myste! Fick en anteckningsbok i julklapp av Johan, den var jätefin, dock har jag inte tagit bild på den än! Men det är en sådan riktigt fin med knäpplås från Akademiska Bokhandeln! <3

 

Ett tips är att åka Eckerölinjen om du vill äta gott och hitta bra och billiga julklappar, godis, dricka, gosedjur, smink, parfym, smycken och annat!

 

Moi moi!

Av Rianna - 10 december 2013 21:28

Äter gör man, ändå dör man! Lite mat jag lagat under senaste tiden!

 

Bild 1 & 2; Fullkornstoast med nutella och banan! Bild 3; Ugnsstekt potatis och köttfärsbiffar efter Teddys recept och bild 4 & 5 är enchiladas med köttfärs kryddat med tacokrydda och paprika/chili creme fraiche!

 

Nom nom nom!

 

Moi moi!

Av Rianna - 10 december 2013 20:29

Bakade pepparkakor för någon dag sedan med Johan! Vi använde oss av både den deg vi fått av min mamma (hemgjord) och en bit köpt som vi hade kvar. 

 


Använde mig av världens bästa kakburk! Tihii! Pepparkakor är nog en av mina favoriter när det kommer till julgodis/sötebröd, förutom saffransbullar med massa russin eller apelsiner! Vilken är din favorit?

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards