A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Rianna - 12 november 2013 10:16

Ville bara ta lite tid till att slänga upp en bild på min utklädnad som jag hade på UNFs Halloweenbal!

 


Är så sjukt nöjd över min Freddy! Vann förstapris tillsammans med en annan tjej som var sjuksköterska!

Blev så glad över att hela utstyrseln + sminket kom ihop sig och att jag fick lön för mödan!

 


Här var priset, lite läbbigt, haha! En handske fylld mer Riesen, dock blev jag mer glad över att de faktiskt tyckte om min utklädnad än att jag fick något. 

 

För övrigt var Halloweenbalen en toppenkväll, det var god mat, trevligt sällskap, mycket dans, snacks och skratt! Dock tog jag inte fler bilder än ett par på Mats och Arne som hade på sig V-masker (also known as Anonymous-masker) men de bilderna har jag inte orkat redigera ännu, så de får ni sedan! Tack så mycket kära UNF:are för en riktigt trevlig kväll!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards