A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Höstdesign färdig!

Av Rianna - 19 oktober 2013 12:55

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med min design, jag är så sjukt nöjd! 

 

Jag har suttit större delen av förmiddagen fram tills nu och redigerat och fixat, och nu har allt fallit på plats!

Nu ska jag fixa mig inför Halloweenfesten jag ska till idag, som Uppsala Slug Club håller i. Ska ha min Ron Weasley-kostym på mig!


Ska bli så sjukt kul, dock känner jag bara en där helt och hållet, vilket är Ikka. Sedan har jag ju förstås pratat med andra från USC på facebook, men inte träffat dem irl. Så det ska bli spännande!  

 

Så vi hörs vidare, kommer nog slänga upp en del bilder imorgon eller så från festen! Ha det gött!


Moi moi!

 
 
Carro - en alternativ bloggerska

Carro - en alternativ bloggerska

21 oktober 2013 08:22

Blev sjukt snyggt ju! :D Kramisar Carro

http://quiethell.blogg.se

Rianna

22 oktober 2013 14:07

Tack så jättemycket, va kul att den blev snygg! :D

 
Ingen bild

Annadanna

24 oktober 2013 20:47

Tjena Rianna! Är en tjej på snart 17 höstar som älskar din blogg! Vet du vad shipping är, för att du+johan är mitt OTP.. ^//3//- Asså ni är bara perfekta! Jag ska inte ljuga jag skriver ff om er... Det skulle vara heeelt underbart om ni fick ett kärleks barn! Det är lixom, typ, min stora dröm! >3< Så min fråga... när kommer det smått till Rian... (rianna+johan ;))

Rianna

26 oktober 2013 16:24

Haha, awww, kan inte säga annat än att jag är smickrad i sådana fall. ^^ Om du någonsin publicerar den ff:en skulle det vara intressant att läsa, haha ;) Är din fråga om när vi ska ha barn? Tja, jag ska vara åtminstone 25 år, med fast jobb och så ska vi helst bo i en större lägenhet eller hus. Så det är ett tag till innan det händer något på den fronten ^^ Tack för din kommentar!

 
Sara - En blogg om psykisk ohälsa

Sara - En blogg om psykisk ohälsa

1 november 2013 16:16

Åh,Vilken snygg utklädnad :D

http://saramodigh.bloggplatsen.se

Rianna

2 november 2013 01:51

Aww, tack så mycket :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards