A nerdy sweet life

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Rianna - 1 augusti 2013 21:21

Har under de senaste dagarna fått hem riktigt awesome godis, i form av dessa:

 

       

Har ätit chokladgrodorna, men glömde tyvärr ta bilder på dem. De var i alla fall jättegoda! Bönorna har jag inte provat än, då jag vill spara på dem lite till.

 

Både bönorna och grodorna är beställda på usagodis.se, jag kan definitivt rekommendera att ni beställer från den sidan, jättebra kundservice och snabb leverans! Min första order blev lite knasig då lagersaldot visade att de hade fler inne än vad de egentligen hade, så jag fick bara en ask bönor istället för två, men jag fick in pengarna för den andra asken inom ett par dagar och de svarade inom 24 timmar via mejl på mina frågor! Mycket bra!

“Ah! Bertie Bott’s Every Flavor Beans! I was unfortunate enough in my youth to come across a vomit-flavored one, and since then I’m afraid I’ve rather lost my liking for them — but I think I’ll be safe with a nice toffee, don’t you?”
He smiled and popped the golden-brown bean into his mouth.
“Alas! Ear wax!”

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards