A nerdy sweet life

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Rianna - 26 juli 2013 18:06

Här kommer en bildbomb från resor till Skövde, tjejkväll, mys med Johan, mat, bebisar och annat roligt! 


 

Saker jag köpt:                                    

Jag köpte även underkläder, strumpor och en klänning till min kusins bröllop!

 

Bebis Kristoffer!


 

Mat!

            

 

En fin Johan!  

 

Mer mat!          

 

En fin Joanna som jag hade tjejkväll med!  

 

Godis jag fick av mamma!  

 

Jag ska även redigera lite hundbilder och lägga ut, var hos Johans mor Pia och hennes hundar, för att Eila skulle få hälsa på sina syskon och sin mamma. Det var hur kul som helst, hon mådde toppen med sina syskon! Så ska lägga upp lite bilder när jag redigerat dem! 


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards