A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Det blev visst inget..

Av Rianna - 12 juni 2013 18:43

Ja, som sagt. Jag gick omkring på stan från klockan två till klockan halv fem. Får reda på att det egentligen inte är någon fest, den blev inställd på grund av att för få av de som tackat ja på facebook som verkligen anmält sig. Det var fem anmälda. 

 

Ni som inte anmälde er, jag kan bara visa vad jag känner via en gif. 

 

Liksom, KOM IGEN! Jag såg fram emot det här!!! Meeeep! 

Skämt åsido med gifen, det finns säkert anledningar till att folk inte anmälde sig och så. Men i alla fall.

Såhär kände jag mig i alla fall efter alla dessa timmars gående på stan för att sedan få reda på att det inte blir något:


           

Bättre lycka nästa gång, eller vad säger man?

 

Aja, jag fick i alla fall chansen att åka ned till boländerna och gå på lite affärer som jag inte varit på under en lång tid, till exempel Ö&B, där jag dock inte köpte mer än en french hotdog från korvkiosken vid ingången. Och en Pepsi Max! Sedan gick jag mest omkring på stan och tittade, köpte även lite andra grejer, så som tre pennor som Johan ska få. Det är en speciell sorts penna som han hade köpt förut, men han tappade den som han hade. Så tänkte överraska honom med en liten välkommen hem-present när vi träffas på söndag/måndag! Han läser inte min blogg, så han kan inte få reda på det i vilket fall.. Haha! 


Här är en annan sak jag köpte också, en nyckelring designad av pop artisten Romero Britto! (Inte min bild!)

 Visst är den ball? Jag älskar Cheshire cat/Filurkatten, och denna design var ju riktigt färgsprakande och tokig, det gillar jag! Passar filurkatten bra!


Ska förresten jobba en massa nästa vecka, ska jobba dubbelt med Johan hos Sebbe på måndag, fredag och lördag! På måndagen åker vi till Furuvik, på fredagen så ska vi bada på Fyrishov och på lördag blir det inget speciellt. En vanlig dag helt enkelt. Men trevligt ändå! Och man får betalt, vilket är en bonus. Jag är glad att jag kan spendera lite tid med bror min! Träffar honom inte så ofta annars, tyvärr. Men det ska det bli ändring på!


Nu ska jag chilla framför tv:n tills mina päron kommer tillbaka från att ha handlat, när de kommer hem blir det film och jordgubbar med glass! Trevligt!


Moi moi!

 
 
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

21 juni 2013 18:36

Cool nyckelring :D

http://adaras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards