A nerdy sweet life

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Rianna - 25 april 2013 20:14

Nu kan jag äntligen länka till min klass alla filmer! 

 


Vi börjar med filmen "Erinran", gjord av Loviisa, Fredrik, Elin och Mathilda, som vann pris för bästa film och bästa ljud. Fredrik vann även pris för bästa manliga huvudroll! 

 


Sedan har vi filmen "Elegi", gjord av Felicia, Emma, Cassandra, Kyle och Sebastian, som vann tredje pris inom kategorin för de bästa filmerna!

 


Sedan har vi filmen "Förnekelse", gjord av Amanda, Thea, Sara och Javiera, som vann pris för bästa foto. Thea vann även pris för bästa kvinnliga huvudroll!

 


Och sist, men absolut inte minst, har vi filmen "Psalm 41:4", gjord av Josäfin, Rasmus, Ludvig, Elise och Alexander!

 


Och bara för att, så länkar jag till min kortfilm igen med en gång, "Spegelen", gjord av mig själv och Johan som skådespelare.

 

Alla är så förskräckligt duktiga i min klass, seriöst! Så sjukt bra filmer kom från vår klass i år, är så stolt över alla! Riktigt bra jobbat allihopa, och grattis till alla som vann också! 


Titta och njut!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards