A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Rianna - 17 april 2013 08:52

Här kommer en liten bildbomb, känner att uppdateringen på denna blogg är ganska dålig... Men ah, kommer göra mycket kul nu så kanske kommer fler bilder och annat då!

 




Jag och Johan åt glass och drack cola till "Det våras för Dracula". Jag hade Oboypulver på min glass,

blev hur gott som helst!

 

Grillande av marshmallows på DÅM-lägret jag var på helgen som var. Fler bilder kommer.

 

Bilder till min serie "Glädje och minnen" som jag gjort till ett skolprojekt.

 

    Lite andra ströbilder jag tog inför en grej jag skulle fota. Bilden med ringen tävlar jag med i en tävling på bilddagboken!

 

Hoppas ni har en fantastisk dag!

 

Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards