A nerdy sweet life

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Rianna - 2 april 2013 16:44

Lägger ut lite bilder för att det inte ska vara helt dött här! Nu när det är varmt och soligt ute kommer jag nog vara ute mycket mer och fota också, så tror nog att bloggen kommer uppdateras lite oftare nu.

 

 

Påskägg jag vann på skolan!

 

  Goooodis!!!

 

Fick "The Hobbit"-versionen av The One Ring, alltså den som inte fått någon text än,

av mamma och pappa i påskpresent!

 


Fick supergott té och fina ätpinnar med fodral av Joanna som hon köpte i Kina!


 

Fick en tidig födelsedagspresent av Johan! Dungeonquest, ett sjukt kul brädspel där du rollspelar mycket!

 

Sunkist!

 

Fika med Linnea och Mark!

 

En bild jag tog på Linnea och Mark som jag blev väldigt stolt över!

 

Ny Fanta som smakar precis som vanlig Fanta.

 

Yankie, nom nom!

 

En av de första krokusarna jag sett i år!

 

Det var en stor fotobomb detta, hoppas på att kunna ta fler fina vårbilder alldeles snart!

Nu ska jag på en film eller något sådant med älskling!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards