A nerdy sweet life

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Rianna - 28 mars 2013 11:23

Hejsan alla brudar därute! Tänkte bara tipsa om gymmet Curves, ett gym för bara kvinnor! Detta gym finns utsatt på lite olika ställen i Sverige och utomlands. Jag går på Curves i Librobäck, där chefen heter Agneta. Jag började där i april förra året, och ångrar mig inte ett dugg. Trevlig personal, fräscha lokaler och effektiv träning! De har även evenemang och tävlingar där man kan vinna fina priser och om man går ett visst antal gånger så får man en tröja! Till exempel en tröja vid 100 gånger, en tröja vid 200 gånger osv! Har tagit lite bilder för att visa hur det ser ut inne på Curves!

 

                           

En glad Curves-medlem med sin första 100-tröja!

 

Så jag tycker att ni borde ta och kolla in Curves nu med en gång! Ni kommer säkert gilla konceptet! Gå in på www.curves-sverige.se och läs mer!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards