A nerdy sweet life

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Rianna - 13 mars 2013 12:30

En låt jag vill spela på mitt bröllop!

 

Eftersom att jag och Johan kommer gifta oss borgerligt så kommer vi endast spela musik på festen efter, den fest vi kommer kalla livsfesten och som kommer vara huvudattraktionen när vi gifter oss. Men en låt jag gärna vill ha med där är denna låt; 

Gotta be somebody - Nickelback

 

Har skrivit om denna låt i en av utmaningsdagarna förut, men jag ville återupprepa denna. Vill även ha med låtar av Nordman, och annat fint! 


Moi moi!

Av Rianna - 13 mars 2013 11:28

Sitter i skolan på fotolektionen och tråkar, vi ska kanske börja med ett nytt projekt som ska leda till en fotoutställning på Slottet, som handlar om hållbar utveckling. Vi har kommit fram till en jättebra plan, så det ska bli kul att genomföra den planen!

 

För övrigt så ramlade jag av cykeln idag och har fuckat upp högerbenet som fan, då den fastnade under sadeln när jag tog emot mig vid marken. Helvete. Har en massa skolarbeten att göra, så drar hem till Johan idag så att jag kan fixa ihop några, ville egentligen gymma men kan inte springa och gymma, skolsköterskan sade att det inte var någon idé att överanstränga mig idag.. Blä! Så får sitta och tråka med läxor och ta hand om sjuklingen Johan och mitt uppfuckade ben. Stress och smärta, yeah... Kul.


Har by the way äntligen lärt mig hur man gör rundade kanter på en bild i Photoshop... Liksom, finally!! Har försökt ett antal gånger men har inte fattat ett skit av de tutorials jag sett förrän nu. Men nu kan jag det i alla fall så jag är nöjd! Resultatet ser du nedan!


Min lunch och mellanmål igår. Har inte ätit ordentligt på skolan och till frukost de senaste dagarna men får skärpa mig. Imorrn är det tacosoppa och potatisbullar till lunch på skolan, får väl ta och äta då..

 

Ska även testa på att göra fakeminiatyr-bilder snart, har försökt en gång men det blev inte alls snyggt så ska testa igen snart. Självlära i Photoshop, fuck yeah! Nu ska jag dra till bussen, så adjö på er!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards