A nerdy sweet life

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Rianna - 9 mars 2013 15:59

Lite nya bilder och sådant!

 


En lite äldre bild som jag redigerade ordentligt för någon dag sedan! Ljuset som kommer från pumpan är dock inte redigerad, vilket jag är lite stolt över!

 

Bild på boken jag köpte idag på bokrean, "En flickfotografs bekännelser" av Bingo Rimér.  

 


Lite gottis jag hade igår när jag pluggade!

 


En liten egobild!

 

 

Experimenterade lite med nitar och fick till detta. Hade tråkigt så redigerade bilderna i "hipster-stil" bara för att... Haha! Men ja, är nöjd med hur det såg ut när man fick dit nitarna på kragen!

 

 


En lasagne som jag och Johan gjorde mitt i natten för att Erik skulle kunna få något annat än pizza att äta när han och Roger kom på besök hos Johan. Den såg god ut och luktade jättegott, hoppas på att den smakar gott (finns kvar så ska får smaka imorgon när jag åker hem till Johan!)

 

Där fick ni en liten bildbomb! Nu ska jag skriva mer på min uppsats, den ska ju lämnas in imorgon, så måste bli klaaar!


Trevlig helg på er allihopa!

 

Moi moi!

Av Rianna - 9 mars 2013 09:00

En låt från mitt favoritalbum!

 

  Albumet "Schrei so laut du kannst" med Tokio Hotel

 

Låten:


Freunde Bleiben - Tokio Hotel (har btw gjort denna lyrics-video)

 

Detta var ett av mina favoritalbum och en av mina favoritlåtar med, en tysk låt som jag faktiskt förstår innebörden med och som jag kan nästan utantill även fast den är på tyska!


Vad är ditt favoritalbum?


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards