A nerdy sweet life

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Rianna - 6 mars 2013 20:50

En låt som jag först gillade men sedan började ogilla.

 

Låt mig säga såhär, jag vet inte riktigt varför jag inte riktigt klarar av den här låten längre, då jag verkligen gillar Sean Kingston. Bieber kan jag stå ut med, men lyssnar mest på låten pga Sean Kingston. Ska även tillägga, jag hatar inte låten, och har heller inte älskat den, men jag gillade den verkligen förut.


Eenie meenie - Sean Kingston and Justin Bieber

 

Kan nog säga direkt att jag tröttnat på allt tjat om Bieber, cut4bieber, glorifieringen av Bieber och de mest extrema fansens ständiga hat mot alla som har något minsta negativt att säga om honom. Till exempel ville ju några skicka en lönnmördare efter en musikkritiker som hade sågat Biebers senaste skiva. Liksom, what the fuck?! Så det är nog därför jag helst undviker musik som innehåller Justin Bieber på något sätt, för jag har helt enkelt tröttnat på allt tjat. 


Sedan har vi en låt som jag har kunnat upprepa för mig själv ett antal gånger, speciellt när jag gjort en musikvideo med den låten och måste lyssna om den varje gång jag ska redigera om videon lite, har älskat den som fan och älskar den fortfarande, men nu börjar jag nästan tröttna på den och måste ta en liten paus från den tills jag måste höra på den på kortfilmsfestivalen. Vill kunna lyssna på den senare i livet utan att råka kasta datorn i väggen efter det.

Spegelen - Panda DA Panda


Finns det någon låt du hatar men som du kanske älskat förut?

 

Moi moi!

Av Rianna - 6 mars 2013 17:01

Den sötaste lilla gris jag någonsins sett. Han kan inte använda sina bakben och har fått en liten rullstol av sin ägare, när han blir äldre så har ägaren förberett specialgjorda rullstolar som han köpt in åt den lilla sötnosen. Mawww!  

 


 






Så himla fint, blir så rörd. Och lilla Chris är så söt!  


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards