A nerdy sweet life

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Rianna - 5 mars 2013 21:29

Bara för att jag vill varva ned lite med inläggen som nästan bara innehåller videos, så vill jag lägga upp ett inlägg med ett par bilder!

 

  Detta blev min lunch idag, kesoplättar med hallon. Till drack jag ett glas med hallon-och rabarbersaft blandad med citonbubbelvatten, nom nom!

 

Var tvungen att äta lunch hemma då jag skulle ta hand om min hund Eila innan jag kunde dra till skolan, och då skulle jag inte hinna äta lunch.


Sedan vill jag visa min affisch som jag gjort till min musikvideo som jag ska visa upp på min skolas kortfilmsfestival, jag ska även tävla med den där, får hoppas på att den vinner något pris. Man får hoppas, i alla fall! Musikvideon får ni se längre fram, vill inte lägga ut den än!

 

Är väldigt nöjd, faktiskt! Tyckte den blev så dramatisk som jag ville ha den från början! Björn hjälpte till med lite effekter i Photoshop som jag inte visst om fanns, så de ska jag använda i fortsättningen!

 

Det var allt för mig, nu ska jag snart gå och lägga mig, imorrn är jag ledig. Ska skriva på min uppsats mer då. Woop woop, party! Säger vi.. Haha! XD


Moi moi!

Av Rianna - 5 mars 2013 12:09

En låt som beskriver dig. Lägger till tre bara för att, en för min osäkra sida och två för min mer galna sida som kan komma fram ibland.


För min osäkra sida:

In Between - Linkin Park

 

Och de andra två för min mer galna sida:


We are all mad - Circus Contraption

 


Raise your glass - P!NK

(med risk för att återupprepa mig..)

 

Jag är inte alls säker på helt hur jag är som person, så detta är det bästa jag kan komma fram till!


Finns det en låt som du vet beskriver dig väldigt bra?

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards