A nerdy sweet life

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Rianna - 4 mars 2013 21:27

En låt som är ett oväntat val från min sida. 

 

Det var en svår fråga, för jag vet inte vad folk förväntar sig för musiksmak från min sida. Men här är en låt som i alla fall JAG är förvånad över att jag gillar. För jag ville först inte lyssna på den, men när jag hörde den när jag var och såg på Sean Banan live tillsammans med bror min och hörde denna så började jag faktiskt digga den.



Copacabanana - Sean Banan


Men, jag vill definitivt inte att denna ska gå vidare till Eurovision. Det skulle bara inte funka, tycker jag... XD Fast vill inte att någon som varit med i år ska gå vidare, för ja... Melodifestivalen och Eurovision har blivit ett stort skämt enligt mig. Bara skitlåtar överallt. Men denna var rolig och svängig i alla fall, med en kul melodi, men snälla Sverige, skicka INTE vidare honom till Eurovision! Jag ber er!


Vi slänger dit en extra-låt som jag konstigt nog faktiskt också gillar lite från årets Melodifestivalen. Konstig är den, men älskar verkligen beatet och när de sjunger "Rockin' the ride, nanananana". 

Rockin' the ride - Army of Lovers

 

Alltså, Melodifestivalen... Haha! x)


Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards