A nerdy sweet life

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Rianna - 28 februari 2013 17:42

Jag brukar inte somna till en specifik låt, jag kan lyssna på nästan vad som helst och tillslut somna, men inte på grund av att det är någon viss låt eller artist. Men kan berätta om en viss skiva som jag lyssnade på och tillslut somnade till under en resa. Kan nog komma på den låt som jag hörde på innan jag somnade också.

 


Albumet "The Arockalypse"

 


Hard Rock Hallelujah - Lordi

 

Detta är låten som jag hörde innan jag somnade. Ja, jag kan lyssna på hårdrock och ändå somna, haha!

By the way, Lordi invigde mig till hårdrocken, pappa visade mig dem på Eurovision och sedan köpte han deras äldre skivor och sedan köpte han de nya efter och spelade för mig. Efter det började jag lyssna mer på andra band plus att jag började lyssna på en hel del metal också, och det har gjort mig till den hårdrockare jag är idag! 


Kan du somna till en specifik låt?

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards