A nerdy sweet life

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Rianna - 27 februari 2013 09:44

Ville slänga upp lite av mina favoriter från serien "Epic Rap Battles of History". En sjukt rolig rap-serie där två personer gestaltar en varsin person, fiktiv eller riktig, och har en rapbattle. Mycket humor och bra rim här!

 


Einstein vs Stephen Hawking

 


Darth Vader vs Adolf Hitler

 


Sarah Palin vs Lagy Gaga

 


Justin Bieber vs Ludvig von Beethoven

 


Gandalf vs Dumbledore

 


Cleopatra vs Marilyn Monroe

 


Adam vs Eve

(fick ta videon från en annan kanal då den var åldersbegränsad på originalkanalen)

 


Batman vs Sherlock Holmes

 


Doc Brown vs Doctor Who

 

Hope you guys enjoy!

 

Moi moi!




Av Rianna - 27 februari 2013 00:30

En låt som jag kan dansa till. Kan dansa till en massa låtar, föredrar t.ex pop och lite rockigare låtar när jag dansar, typ Lady Gaga, P!NK, Katy Perry, Swedish House Mafia, lite äldre disco-låtar, roliga remixer osv. Men denna låt MÅSTE jag dansa till när jag hör den på en fest.

 


U Can't Touch This - MC Hammer


Påminner om första UNF-halloweenbalen jag var på med gänget. Dansade helt random med en massa personer jag inte ens snackat med innan, och dansade t.ex med en kille till den här låten, vi gjorde originalstegen från videon och allt! Sjukt kul var det! Älskar att kunna vara spontan och ha kul med en massa nya roliga människor!


Vad för låt/låtar dansar du helst till?

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards