A nerdy sweet life

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Rianna - 24 februari 2013 11:21

En låt som påminner mig om ett ställe.

Det löser sig - E-Type. 

 

Denna låt påminner mig om Teneriffa, då jag lyssnade på den här låten jättemycket när vi var där. Jag lyssnade på den mycket då jag var orolig för Johan och för att jag helt enkelt inte mådde bra av att vara där. Jag missade ett helt lov som jag kunde varit med Johan på, plus att Johan alltså då var sjuk och hade svårt med ekonomin. Jag kunde helt enkelt inte slappna av. Och de äckliga försäljarna som var där gjorde mig bara mer illa till mods. Urk!


Those Nights - Skillet

 

Om vi ska vara lite mer positiva, så påminner denna låt om hemma hos Johan, för där är jag trygg och långt borta från den "grymma verkligheten" om man ska säga så. Jag är som allra lyckligast i Johans sällskap, och jag känner mig trygg när jag får vara hemma hos honom.


Finns det en låt som påminner dig om ett ställe?

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards