A nerdy sweet life

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Rianna - 23 februari 2013 11:00

En låt som påminner mig om någon. Jag ska visa ett par låtar som påminner mig om lite olika personer!

 

Gotta be somebody - Nickelback. Påminner mig om Johan, spelade denna ofta i början av mitt och Johans förhållande, spelade jag upp den för honom började han gråta av glädje. Minnen...   

 


Funny Little Feeling - Rock 'N' Roll Soldiers. Påminner mig om Linnea, för vi spelade denna jätteofta när vi gick på Kunskap och hon sjöng på den hur mycket som helst, speciellt den här delen:

Oh i'm the slow move guy no time for swattin' flies
Appeasing bees knees easing g strings
Sesing wheesing funny little feeling lick it dry wonders just who am i?
Prison warden teenage boy transvestite with high heels on!

 


An Oxhorn Brand Medley - Oxhorn. Påminner mig om Karin, en låt vi spelade jätteofta när hon introducerat mig till WoW och Oxhorn. Nostalgi på hög nivå!

 

Finns det någon låt som påminner dig om någon?

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards