A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Rianna - 20 februari 2013 20:14

Jag känner igen mig.. Även fast jag inte spelat Zelda särskilt länge eller särskilt ofta, bara när jag är hemma hos Johan. Men ja... Haha! Helt enkelt underbart!

 


Legend of Zelda: Pot Smasher

 

Känner ni Zelda-fans här igen er också?

 

Moi moi!

Av Rianna - 20 februari 2013 14:32

Det var en mycket enklare fråga än att man skulle peka ut sin favoritlåt. 

 


"Baby" - Justin Bieber feat. Ludacris

 

Varför är denna den sämsta enligt mig då? Jo, för denna låt är skriven av... typ 7-8 pers, och det enda refrängen går ut på är: And I was like
Baby, baby, baby ooh
Like Baby, baby, baby noo
Like Baby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)
Baby, baby, baby ohh
Like Baby, baby, baby noo
LikeBaby, baby, baby ohh
I thought you'd always be mine (mine)

 

Liksom... Ju fler kockar desto sämre soppa, om man ska säga så. Plus att den är tråkig, menlös och hur osvängig som helst. Jag är inte en av dessa som hatar låten bara för att Bieber gjort den, utan för att låten faktiskt är otroligt dålig. Tycker jag i alla fall. Andra får tycka precis som de vill. Men om någon ska diskutera med mig om att Justin Bieber är lika bra som Michael Jackson eller Kurt Cobain, då kommer jag att flippa ur. Han är inte i närheten av nån av dem. Och inte särskilt lik dem till musiken överhuvud taget. 


Så ja, detta är den sämsta låten enligt mig.

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards