A nerdy sweet life

Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Poliser och brandmän

Av Rianna - 19 februari 2013 21:33

Kul att folk kan bjuda på sig själva här i Sverige också, måste jag säga. Jävla massa gnäll det blev om skattepengar och sådant, det här spelade de in på sina raster, som de med all rätt får ta och de får väl spendera sina raster hur de än vill, om de nu sedan jobbar som de ska? Dessutom, brandmännen har till och med länkat till en välgörenhetssida som har med insamling för en cancerfond att göra. Fantastiskt tycker jag! Mer humor och mindre gnäll åt folket! Nog för att Harlem Shake blev lite uttjatat så snabbt, men ändå, mina mungipor åker upp när jag ser detta!

 


Polisernas Harlem Shake


Brandmännens Harlem Shake

 

Heja heja! Och while I'm at it, så kan jag ju länka till Brandmännens Cancerfond med en gång; http://www.ibcf.se/

Gå in och ta en titt, vettja!

 

Moi moi!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

26 februari 2013 20:52

Det där är verkligen WTF! Jag fattar verkligen inte grejen med det där. De har tydligen gjort så i tv också. Postkodsmiljonären. I don´t get it!

http://www.lajsa.com

Rianna

26 februari 2013 22:21

Haha, nä, jag förstår egentligen inte heller, men det är roligt så jag tittar ändå XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rianna - 26 januari 2018 19:51

Bilder från min senaste fotopromenad! Är speciellt förtjust i den med blåa träd, den soliga vägen och macro-bilderna på frosten!     För att titta på fler bilder/skapelser gjorda av mig; https://wiksphotography.deviantart.com/ https://ww...

Av Rianna - 20 januari 2018 03:38


Min summering av mina fotoskapelser under 2017!     För att titta på mer bilder och andra skapelser jag gjort, kolla in; www.facebook.com/wiksphotography www.wiksphotography.deviantart.com   Moi moi! ...

Av Rianna - 20 januari 2018 01:26

Jag vill så skriva något här på bloggen men har inte riktigt några bra ideér ännu, så börjar med att visa två julklappar jag fick i julas. Eller ja, ena julklappen var ett presentkort från min svåger Erik men jag handlade lite roliga saker för det! (...

Av Rianna - 24 december 2017 12:27


Och i lucka 24 av min kawaii-kalender fanns...   En mobilpåse som ser ut som Finn från Adventure Time!   God jul!!!   Moi moi! ...

Av Rianna - 23 december 2017 00:00


I lucka nummer 23 av min julkalender från kawaii.se fanns...   Glasögon-bågar i form av Hello Kitty!   Moi moi! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards