A nerdy sweet life

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Rianna - 19 februari 2013 21:33

Kul att folk kan bjuda på sig själva här i Sverige också, måste jag säga. Jävla massa gnäll det blev om skattepengar och sådant, det här spelade de in på sina raster, som de med all rätt får ta och de får väl spendera sina raster hur de än vill, om de nu sedan jobbar som de ska? Dessutom, brandmännen har till och med länkat till en välgörenhetssida som har med insamling för en cancerfond att göra. Fantastiskt tycker jag! Mer humor och mindre gnäll åt folket! Nog för att Harlem Shake blev lite uttjatat så snabbt, men ändå, mina mungipor åker upp när jag ser detta!

 


Polisernas Harlem Shake


Brandmännens Harlem Shake

 

Heja heja! Och while I'm at it, så kan jag ju länka till Brandmännens Cancerfond med en gång; http://www.ibcf.se/

Gå in och ta en titt, vettja!

 

Moi moi!

Av Rianna - 19 februari 2013 21:07

Jag ville börja med en challenge så jag tänkte på att jag skulle köra en med musik-tema! 30 Days Music Challenge, som några av er antagligen stött på någon gång förut! Dag nummer ett är; Vilken är din favoritlåt?

 

Ja, detta var ju en väldigt svår fråga, för jag har så många favoriter och jag har alltid olika låtar jag lyssnar på vid olika tillfällen och vid olika humör. Men här är i alla fall en av alla mina favoritlåtar som jag lyssnar på mycket då och då! Den gör mig så otroligt glad!


Raise your glass - P!NK

 

Varför ska det alltid vara så svårt att peka ut just en favoritlåt? Helt sjukt, man har ju så många låtar som man tycker om! Vilken är din favoritlåt, om du måste välja en?

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards