A nerdy sweet life

Alla inlägg under januari 2013

Av Rianna - 15 januari 2013 18:41

Ville lägga upp lite videos som har med Legend of Zelda att göra. Nu är det ju så att jag inte spelat så mycket, utan bara lite grann av Majora's Mask, men jag tycker fortfarande att dessa videos är riktigt bra!

 




Hope you guys enjoy!


Moi moi!

Av Rianna - 13 januari 2013 20:59

Är inte så jätteaktiv här på bloggen för tillfället pga skolarbete. Håller på att göra ett barnprogram i Adobe Premiere Pro och det är drygt, men ändå kul liksom!

 

  Gör ett barnprogram där jag och Johan läser högt ur "Mamma Mu åker bobb". Tihii!


Dock känner jag mig dum, programmet ska vara tre minuter långt. Jag har gjort 13 av 23 sidor och ligger på 7 minuter och 26 sekunder nu. Sååå... den kommer bli ganska mycket längre än vad det är sagt. Men tyvärr får det bli så, har ingen annan riktigt fin och bra barnbok att använda. Man får bara hoppas på att läraren kommer bli nöjd ändå! Önska mig lycka till, 10 sidor kvar att göra imorgon!


Men nu ska jag se på anime och ta det lugnt en stund, ni får ha det så bra allihopa!


Moi moi!

Av Rianna - 9 januari 2013 22:16

Linnea tipsade mig om denna killes videos, han är så sjukt jävla rolig så att jag nästan gråter av skratt. Rekommenderas starkt! (Lär bli ett långt inlägg!)

 












Typ dör av garv. Seriöst! X"D Varje gång han garvar så garvar jag ännu mer också, hans skratt är fan smittsamt!

REKOMMENDERAS!

 

Moi moi!

Av Rianna - 6 januari 2013 20:23

Så himla söta.. Typ dör av cuteness overload!

 


  


Jag vet inte vad jag är mest, en hundmänniska eller en kattmänniska... Är nog lite av båda!


Moi moi!

Av Rianna - 5 januari 2013 20:00

En rolig bortklippt scen från Harry Potter och den vises sten, tycker de borde tagit med denna, Seamus är ju för söt. Älskar hur han säger "I don't appreciate the insinuation, Longbottom!" Han har så mysig accent!!

 


HAN ÄR SÅ SÖT!!  Och stackars Neville.. XD

 

Moi moi!

Av Rianna - 5 januari 2013 19:48

Är med och tävlar om en EpicFaiil-goodiebag hos http://werun.se/moa/ aka epicfaiil.se

 

Jag är med och tävlar här! Var med du också! [Direktlänk till tävlingen!]

 

Moi moi!

Av Rianna - 2 januari 2013 22:34

Jag är på kramhumör! Ska kramas en massa nu!


Alla som jag inte kan krama in real life, ni får denna söta sak!


Godnatt på er alla!  

Av Rianna - 1 januari 2013 19:15

Gott nytt år på er alla!

 

Skulle bara hälsa er detta! Hoppas ni får ett gott nytt år med många, roliga händelser!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards