A nerdy sweet life

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Rianna - 22 januari 2013 13:33

En låt jag ofta tänker på att jag vill springa ut till vid studenten, det är "This is love" med will.i.am och Eva Simons. 

If you love it like I love it
And you feel what I feel inside
If you want it like I want it
Then baby let's get it tonight
If you feel it, say hell yeah (hell yeah)
Say hell yeah (hell yeah)
Say hell yeah (hell yeah)
This is love, this is love, this is love


Älskar den låten, och det skulle kännas så jävla häftigt att springa ut till den. Vad jag förstått så springer varje klass ut till varsin sång, men det kanske bara hände på just Johans student, men jag hoppas att de gör samma sak på min skola också. Jag tänker i alla fall rösta på denna låt i sådana fall! 


Vad skulle vara din klass ultimata student-låt, tror du?

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards