A nerdy sweet life

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Rianna - 17 december 2012 19:15

Grammatikprov var det ja!

 

Fick chansen att göra grammatikprovet idag, tack och lov. Det gick lite sådär, blandade ihop ordklasserna lite väl ofta, vilket gjorde mig förvirrad. Men ja, sedan gick det bättre. Innan provet fick jag min dator, som fortfarande inte funkade. Lämnade in den då hela grafiken bara frös några sekunder efter att jag kommit in på skrivbordet när jag loggat in på datorn. Grafikkortet är antagligen fucked up ordentligt. Tyvärr. Så får kolla med teknikern imorrn, hoppas att han kan fixa mig en ny dator. Tack och lov har jag alla mina skolgrejer på min externa hårddisk. Såg till att rensa datorn innan jag lämnade in den!


För att fortsätta med det lite roligare, så fick jag mina Harry Potter-grejer idag! Mötte upp Marika på stan och vi bytte, hon fick första betalningen och jag fick sakerna! Är så SJUKT nöjd!


   Hufflepuff-slips, halsduk med Hufflepuffs märke och två Hufflepuff-märken, ett Deathly Hallows-halsband och tio Dark Mark-tatueringar! 

 

Så nöjd, har längtat efter att få hem detta! Tack Marika för hjälpen igen!


Fick dessutom en tidig julklapp idag, 500 kronor av farmor och Hasse. Har även fått julklapp av Johan, Joanna och Linnea. En låda med filmer, Mastermind, en bok och lite småprytlar av Johan och en superfin Buddha-mugg som matchar min andra Buddha-mugg av Joanna och Linnea. Tack hörni!  


Nu ska jag läsa en av Harry Potter-böckerna jag lånade idag. Lånade Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna på engelska och "The tales of Beedle the Bard".  Tihiii! Ha det bra, allesammans!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards