A nerdy sweet life

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Rianna - 15 december 2012 21:55

Jag ska skriva mer på bloggen när jag får mer att skriva om, och när jag har fler bilder (vill helst ha bilder med i inläggen annars finner jag dem tråkiga) så jag ska snart börjar skriva mer ordentligt igen.

 

Jag kan ju alltid berätta att jag varit sjuk sedan i tisdags, förkylning, ont i halsen, feber. Men nu är det bra igen! Igår kom Johan till mig och vi käkade på Fugu och bytte julklappar, då vi inte firar jul tillsammans än. Vi fikade sedan på kvällen och spelade Lego Harry Potter year 5-7, det var skitkul! Idag så bakade vi pepparkakor och lite annat innan han blev skjutsad till tåget av far min, då han skulle hem till Västra Götaland till sin familj. Ska ned dit också, julafton kommer jag fira i Häggeboda hos min mosters ex, med många från mammas sida av släkten. Dagen efter jul så ska jag, mamma och pappa åka till Johan och se på valparna, sedan stannar jag kvar hos Johan, firar nyår och sedan åker vi hem till Uppsala tillsammans. 


Imorrn ska jag, Joanna och Linnea fira lilla jul, vi ska baka pepparkakor, fika, byta julklappar och annat. Kanske spela lite TP? Ingen aning, vi får se! Ska bli kul det med! Vi ska slänga ihop en liten grej till Karin också, men vad säger jag inte. Det blir en överraskning! 


Och slutligen, på måndag ska jag hämta Harry Potter-grejerna jag beställde på Ebay via Marika. Jag och hon ska träffas och byta, hon får pengar och jag får grejerna!

 


Nu ska jag ringa Johan och göra lite annat. 

 

Moi moi!

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards