A nerdy sweet life

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Rianna - 10 december 2012 12:06

Gjorde en vättekaraktär till Digitalt skapande (och kanske för framtida lajv-bruk) och jag är jättenöjd! Yrsa heter hon! 

 

 




 

En vätte som kommer från långt upp i norr. Hon har levt för sig själv sedan hon var sju, då hennes familj försvann spårlöst. Nu har Yrsa nästlat sig in i människovärlden, där hon försöker lära sig deras levnadssätt och där hon försöker hitta vänner.

 

Är fett nöjd! Detta var en riktigt rolig uppgift, faktiskt! Senare idag ska jag till Johan och plugga historia, ska skriva om James Cook och Christofer Columbus... Woop woop.. Haha! XD Ska först låna en bok på biblan, vi måste använda minst en bok som källa till uppsatsen... >__< Meeep!


Snart är det dags för lektion!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards