A nerdy sweet life

Alla inlägg under november 2012

Av Rianna - 8 november 2012 13:08

Lite bilder på min goodiebag och på middagen på Plock.

 

               

Goodiebagen jag vann från Mary Kay! Rekommenderar fuktkrämen starkt! Luktar gott gör den också! 

  

   

               

Middagen på Plock! Jättemysigt, jättegott och jättetrevlig personal!


Det var väl det... antar jag?

 

Moi moi!


Av Rianna - 8 november 2012 12:54

Jag spelade in något flummigt igår klockan tio på kvällen typ. Jag hade extremt tråkigt.

 


Är sugen på att göra en podcast med någon. Kanske blir en podcast med Johan ikväll? Kul det vore!

 

Ja, det här var otroligt flummigt gjort! XD

 

Moi moi!

Av Rianna - 6 november 2012 12:46

Nu spammar jag lite bilder från Halloweenbalen!

 

                                                                                 

Ja, detta var ett nyktert party. Vare sig ni vill tro på det eller inte! XD

 

Moi moi!

 

 


Av Rianna - 5 november 2012 11:33

Idag åt jag världens godaste frukost bestående av finska piroger med äggsmör! Det och mannagrynsgröt är två av mina favoritfrukostar!

 

Så himla gott!

 

 Idag efter skolan ska jag och Johan gå och äta på Plock, en restaurang som säljer all sorts plockmat! Johan vann presentkort där och vi kände att idag var en bra dag att ta sig dit och testa. Ska bli gott och trevligt! Nu ska jag dra iväg till skolan, lovet är ju slut nu. Bilder från Halloweenbalen kommer upp under dagen!


Moi moi!

Av Rianna - 5 november 2012 10:40

Jag ler som ett fån varje gång jag ser denna video. Usch va söta!

 


*babies look at eachother* "MUSIC!!" *both starts wiggling*

 

Moi moi!

Av Rianna - 3 november 2012 15:37

Idag är det dags för UNF's Halloweenbal, ska bli jättekul!

 

Gänget som jag går dit med är: Linnea och Joanna! Sedan är det säkert en massa roliga personer som man känner där också! Här nedan följer lite bilder från tidigare baler!


         

                             


Laddar för ännu en awesome bal med awesome personer!

 

Moi moi!




Av Rianna - 2 november 2012 11:59

Blir så otroligt glad av denna låt! 

 


"I believe in love" från Mirror Mirror

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards