A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Rianna - 20 november 2012 23:54

Fick en t-shirt som souvenir av päronen som de köpt i Istanbul med motivet Hard Rock Cafe!

 

  Love it!

 

Moi moi!

Av Rianna - 20 november 2012 22:44

Marika var så snäll och hjälpte mig beställa Harry Potter-saker från Ebay! Jag är under 18 och har varken ett ebay-konto eller PayPal, så jag blev glad när hon sa att hon kunde hjälpa mig!

 

Så detta är vad jag bestämde mig för:


 

Deathly Hallows Halsband!


 

Två stycken sådana här Hufflepuff patches!


 

Ett set med Hufflepuff-slips och halsduk!


 

Och TIO sådana här gnuggistatueringar med mörkrets märke!


Jag ville ha andra grejer också, men till exempel ett time turner halsband eller flera av horocruxerna, robes, trollstavar med mera finns på Hamleys i London och dit ska jag med Linnea nästa år, så det väntar jag med tills då istället! Ska ju fasiken spara en massa pengar till det! Så jag är nöjd för nu, faktiskt. Underbart, och så slipper man rita dit the dark mark själv. När Linnea gjorde det på mig senast blev det i och för sig snyggt, men ormens ansikte var ju väldigt... speciellt.. XD Kolla nedan!


  IMMA PRETTEHHH SNÄÄKKEEEH!

 

Ja, jag är glad och hyper. Lev med det! FÖR JAG SKA FÅ HEM HARRY POTTER-SAKER!!! WIEEEEEE!!!!


Nu ska jag kolla på Pewdiepie och bara vara glad!

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards