A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Rianna - 12 november 2012 18:12

Nu är den ute. Äntligen. Det tog ett tag, för jag kunde inte spara den på datorn då filen var för stor, och jag kom inte på förrän IDAG att jag faktiskt kunde använda min portabla hårddisk och spara på. Genius!

 


Som sagt, det är bara för skojs skull. Ska göra en podcast med Linnea nästa helg, det kan ni se fram emot!


Här är spelet Super Karoshi som vi snackade om: http://armorgames.com/play/3784/super-karoshi

 

Moi moi!

Av Rianna - 12 november 2012 10:46

Slänger upp några bilder. Inte så många men ändå.

 

       

Gjorde rulltårta tillsammans med Johan till pappa på fars dag.

 

   

Johan och jag åt buffé på China Garden, såklart blev det sushi. Fugu var tyvärr stängt.

 

Jag testade denna idag, sjukt god var den!

 

Jag vann btw inte den där foto-tävlingen, fick in sex röster. Ni förstod nog att det inte var någon siffra att räkna med. Besviken? Yes, jag avskyr popularitetstävlingar... 


Är dock fortfarande grymt stolt över den här bilden.


Moi moi!   

Allmänt · Foto · Mat

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards