A nerdy sweet life

Alla inlägg under oktober 2012

Av Rianna - 8 oktober 2012 13:49

Lite uppdatering i bilder! 

 

Har hunnit med både fotoprojekt med Linnea, kinabuffé och filmmys med Johan, bakning, kanelbullens dag och redigering i massor! 

De små bilderna klickar du på för att få se dem i större format!

   

             



   



       


Ja, jag hade kul när jag bombade vissa bilder med glitter! Haha! Helgen var för övrigt AWESOME!

 

Moi moi!


Av Rianna - 2 oktober 2012 10:07

Jag känner mig hurtig idag, om än lite trött så väldigt hurtig.


Jag går upp klockan kvart i nio och klär på mig för att sedan dra ned till gymmet, jag kommer sedan hem och käkar frukost medan jag kollar mejlen och chillar framför tv:en. Går in på elits och ser ett PIM från historieläraren som bekräftar att jag fått C på min uppsats om Alexander den store. Woop woop! Jag som är för lat för att orka satsa på mer än E... Hehehe!


I'm off to school, skriver mer i eftermiddag.

 

Moi moi!

Av Rianna - 2 oktober 2012 10:04

Hur kunde hon, som har en sådan speciell och mysig röst, ÅKA UT?! 

 

Sara%20Nutti%20sjunger%20Fireflies%20i%20X%20Factor


Så jävla mysig ju... Fuck U, Andreas, du gjorde ett jävligt dåligt val enligt mig.


Adjö!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards