A nerdy sweet life

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Rianna - 29 oktober 2012 20:32

Ni vet ju hur jobbigt det är när man hör en sjukt bra låt på en reklam och sedan inte hittar den? Jag har ett tips till er!

 

Jag hittade för ett tag sedan en hemsida som heter Reklammusik. Klicka här för att komma till sidan!

Behövde nämligen hitta en låt som var med i en kaffereklam, använde hemsidan idag när jag såg på reklamen för "Face Off" som hade en ball låt och hittade därigenom "I FINK U FREEKY". Så jag rekommenderar varmt denna hemsida, den är sjukt bra för att hitta låtar!


Rekommenderas varmt!   

 

Moi moi!

Av Rianna - 29 oktober 2012 18:36

Idag var jag på sjukhuset hela förmiddagen tillsammans med Johan. Blodprov, mätningar och whatevs tog på mig. Fick kolla på "Tangled" under den större delen av tiden, woop woop.

 

Låg i denna i totalt cirka två timmar. Man mätte in och utandningsluften. Där låg jag och såg på Tangled.

 

Dessa ska jag ha på mig fram till lördag morgon. De är typ überkänsliga pedometrar som mäter varje rörelse jag gör.


 

 

Mycket blodprover som togs idag. Gick bättre än väntat. Använde Embla-plåster (skulle inte gjort det annars) och de satte in en slang så att de kunde tappa blod lite när de behövde. 


Fastade ju sedan klockan åtta igår kväll. Klockan tolv när jag och Johan drog ifrån sjukhuset så cyklade vi ned till Fugu och åt kinabuffé. SUSHI!  Det var jättegott, var jättehungrig då! Och Fugu har världens godaste crabstick-sushibitar. Seriöst! Love them! Och deras tofu-bitar... NOOOM! Tack Johan för att du bjöd mig, älskar dig! Han är så snäll, min Johan. Han tar sig hem till mig, sover över, går upp med mig klockan sex på morgonen, cyklar till sjukhuset i iskallt väder (jag får dessutom låna hans jacka, måste varit skitkallt för honom) han betalar avgiften på 50 kronor, sitter med i rummen jag är i hela tiden, pratar och skrattar med mig, håller mig i handen, pussar mig, bjuder mig på lunch och följer mig hem. Jag älskar dig Johan, för alltid! Glöm inte det! 


Det gick i alla fall jättebra på sjukhuset, jag hade oroat mig ganska mycket igår, men det gick hur bra som helst. Jag förstorar upp saker allt för mycket. Men det gick hur bra som helst, blev bara väldigt trött och hungrig efter ett tag. Men det ordnade upp sig! Nu måste man bara skriva mat-och aktivitetsdagbok i fyra dagar. Fun fun~ 


Nu ska jag fortsätta lyssna på "Torka aldrig tårar utan handskar". 

 

Moi moi!


Av Rianna - 29 oktober 2012 17:43

Den konstigaste musikvideo jag sett sedan Robbie Williams "Rock DJ" och Ansiktets "Äckligt".

 


But I fucking love it!

 

 

 


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards