A nerdy sweet life

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Rianna - 26 oktober 2012 09:56

Tittade klart på "Torka aldrig tårar utan handskar"-serien för några dagar sedan, kollade igenom alla tre på raken då jag missat dem på tv.

Jag är ett sådant stort fan av Jonas böcker att jag blev så glad när jag såg att det blivit serie av en. Läste tyvärr inte boken innan jag såg på serien, men nu ska jag LYSSNA på boken i alla fall!

Pappa hade köpt ljudboken och nu får jag låna den. Och såklart så läser Jonas själv upp den! UNDERBART!


Jag är verkligen ett stort fan av Jonas! Han är en otroligt rolig komiker och en sjukt bra författare. Jag blir alltid positivt överraskad hur han kan gå från oseriös till seriös på ett ögonblick!    


Underbara människa!


Jag rekommenderar verkligen tv-serien och kommer antagligen även rekommendera boken. Han är en otroligt bra författare, helt enkelt!


Och det var dom som älskade mest
Dom av kärlek besatta
Det var dem som frosten tog...

Moi moi!   

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards