A nerdy sweet life

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Rianna - 22 oktober 2012 17:40

Dagen har varit lite upp och ned, kan jag ju säga. Men nu är det okej, så jag tänker inte skriva något negativt. För det orkar jag inte.

 

Jag har anmält mig till UNF's Halloweenbal på Café Mumrik nu! Mamma kommer betala 50 kronor av avgiften och jag 100 kronor. Jag kommer ju få pengar för ponies som jag säljer, 150 kronor, men kan ju inte ta ut 50-lappar... Hehe!

Jag ska i alla fall vara Ariel i medeltidsklänning! Samma klänning som jag hade på första Halloweenbalen.


Vill säga denna! Dock undrar jag, vad ska man ha för skor på sig? Ska man ens ha några när man är inomhus? Vi får se helt enkelt! 

 

  

          

Lite inspiration sådär, även om jag redan vet vad jag ska ha på mig. Men man måste bara älska första bilden, för liksom... rosa och rött? HAHAHA! Klockren, helt enkelt! 

 

Imorrn ska man fota med Linnea, hon ska ha lite portfolio-bilder till Odium Clothing, så jag måste låna pappas kamera för att det ska bli så bra som möjligt. Sedan ska hon hem till mig för att hjälpa mig hitta lite makeup-inspo till Ariel. Trevligt!  Hoppas balen blir kul, det tror jag! Saknar Karin dock... Men hon får hänga på nästa gång! 


Nu ska jag kolla på "Torka aldrig tårar utan handskar". Har inte sett dem ännu så får kolla på SVT play!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards