A nerdy sweet life

Alla inlägg under september 2012

Av Rianna - 18 september 2012 11:05

Jag har inte bloggat på ett tag nu. Tänkte lägga upp lite bilder jag tagit den senaste tiden för att kompensera.

 

                             

Johan kom hem och då hängde jag med honom under lördagen och söndagen, fotade och hade roligt! Vi gick på BK och åt på söndagen, sedan drog vi hem till Sebbe för Johan skulle jobba och jag bara hängde på. Då fotade jag i skogen medan Johan tog hand om Sebbe.

 


Igår (17:e september) åt jag tillsammans med Karin och Linnea på Dragon Palace, Karin bjöd oss båda två. Linnea fyllde även 18 igår, grattis igen gumman! 


Det var typ det för nu, ska skriva några fler inlägg i eftermiddag då jag har ett starkt behov av att fylla ut bloggen lite. 


Moi moi!


Av Rianna - 14 september 2012 19:05

Här har vi några MLP-videos som jag verkligen gillar. Bäst överst, näst bäst sedan och så vidare.

 

1.


Picture Perfect Pony - Photo Finish


2. 


My Little Brony


3. 


Daddy Discord Duett


4. 

Brushie brush brush - Colgate


5. 

Rainbow Dash gangnam style

6.


Pony gangnam style


7. 


Fluttershy and Rainbow Dash human


8. 


Spike and Twilight Sparkle human


9.


Yu-Gi-Oh! Ponies.


10.


Harry Potter ponies


11.


Star Wars ponies


Älskar Photo Finish, därför är hon högst upp. Dessutom, den videon är helt animerad av den som lagt upp den. Snyggt animerad är den också, ser nästan ut som en del från en episod!

 

Moi moi!

Av Rianna - 14 september 2012 12:02

Jag gillar sådana här videos. Vet inte varför, men gillar't! Alan Rickman är ju underbar också!

 


 Vid 03:53 så tycker jag han är så jävla cool med den där väldigt allvarliga och arga blicken han ger. Liksom tittar upp och ba: You son of a bitch! *throws*



Och för att tillägga, här är en video med en lista på filmer Alan Rickman medverkat i. En del hade jag ingen aning om, måste se alla filmer med Alan! Han är ju en så underbar skådespelare!


Moi moi!

Av Rianna - 11 september 2012 13:50

Jag är helt kär i gingers. Inte så konstigt när man även är ihop med en. Men seriöst, både killar och tjejer som är födda gingers (och ofta har fräknar) är något av det charmigaste och snyggaste jag vet. 

 

Till att börja med, min pojkvän.

   

Den bästa människa jag vet! Och snyggaste, sötaste, bästaste! Älskar dig!

 

Sedan, Rupert Grint (har typ alltid haft en kändiscrush på honom!)

När Rupert spelar en Ed Sheeran-stalker i hans musikvideo "Lego House". 

 

    Urgh, han är så snygg...

 

Ja, sedan har vi ju Ed Sheeran! En av hans låtar såg ni ju ovan! Wonderful voice!

 

Han ser så snäll ut!! Look at those puppy eyes! 83

 

Några rödhåriga tjejer:

 

Så vacker!

 

   

Sedan har vi Chanelle Lindell som spelar i "Ciao Bella". Hon är underbart söt!


Helt enkelt, älskar gingers och fräknar. Det har ni nog förstått nu!


Moi moi!


Av Rianna - 9 september 2012 01:50

Jag gillar konstiga och väldigt weird låtar...

 


Mest en note-to-self för att jag ska komma ihåg denna. XD


Moi moi!

Av Rianna - 7 september 2012 18:53







 



 

Jag dör söthetsdöden, helt enkelt! Fann dessa videos samlade på www.fuzzyfeelings.com

 

Moi moi!



Av Rianna - 6 september 2012 20:00

Skriver ett försenat "Grattis till oss på fyra års-dagen"-inlägg. Låter det ligga publicerat på rätt dag dock.

Trodde aldrig att jag skulle ha ett så bra förhållande med en person som jag har med Johan. Jag är så jävla lycklig! 

 

Fyra år tillsammans, mer ska det bli. Grattis till oss min älskling, Johan Boström!


Skulle inte kunna leva utan dig!


Älskar dig, Johan!   

Av Rianna - 4 september 2012 19:16

Jag kände för att köra en Marilyn Manson-look idag. Är inte så bra på att sminka mig men blev ganska nöjd!

 

Ser lite purken ut, men aja! Såhär såg jag ut i alla fall!

 

 Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards