A nerdy sweet life

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Rianna - 27 september 2012 19:36

Provade på en redigering för ögon jag aldrig testat förut. Gillar faktiskt resultatet!

 

 

Före! (Kolla ögat, ser ni hur mörkt det är liksom?)

 

 

Efter! Kolla liksom, mycket ljusare och man ser ögonfärgen MYCKET bättre! Sjukt nöjd!

 

 

   


Sedan blev jag lite crazy... Haha!

 

Men vad tycks om första efter-bilden? Kom gärna med konstruktiv kritik!

 

Moi moi!

Av Rianna - 27 september 2012 19:09

Det var en av världens mysigaste skoldagar ever idag!

 

På morgonen bjöd Mathilda på fika, vilket inkluderade kakor, vindruvor och läsk. Hon ville spontant fixa en överraskning till klassen och så blev det. Vi satt och njöt innan lektionen skulle börja och tackade Mathilda för hennes generositet och pratade. På rasterna blev det mycket prat och skratt, det var en allmänt bra stämning klassen. Synd att vissa var sjuka!  


Varning för kassa mobildbilder!

 

Kakor och vindruvor från Mathilda!


Vid lunchen bjöd även Sara några på varsin muffin, hon hade bakat dagen innan som en överraskning också, men hade inte fått ihop ingredienser till så många, så hon bjöd så många hon kunde. Det var också gott!

*slurp*


Ja, idag har varit en riktigt mysdag på skolan. Imorrn är vi lediga, det är studiedag. Så det blir långhelg. Bra avslutning på skolveckan. Med massa prat, många skratt och gottis! Jag är på väldigt gott humor, känner jag!     

 

Haha, känns bra att man hann till gymmet idag efter denna sockerstinna skoldag! Då väger man upp det lite!  


Nu ska jag leka lite i photoshop!

 

Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards