A nerdy sweet life

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Rianna - 12 augusti 2012 23:33

Fick en request av Tilia att visa upp min ponny-samling på bloggen!

 

Vi börjar med blind bags!

Alla Mane 6, från vänster: Applejack, Fluttershy, Rarity, Rainbow Dash, Twilight Sparkle, Pinkie Pie

 

Glittriga, från vänster: Applejack, Fluttershy och Rarity

 

 

Självlysande, från vänster: Rarity, Twilight Sparkle och Pinkie Pie

 

Andra ponnys, från vänster: Lovestruck, Golden Grape, Luna Heartstrings, Noteworthy, Tea Love och Meadow Song.


 

 

Specialare, från vänster: Granny Smith, Big Macintosh, Surprise, Gilda, Shining Armor och Cadence.

 

Sedan har vi de McDonalds-ponys som fanns under en period.

Från vänster: Twilight Sparkle, Rainbow Dash, Applejack, Rarity, Fluttershy och Pinkie Pie!


Sedan har vi pony-bebisar!

   

Från vänster: Pinkie Pie, Cherrilee och Rainbow Dash.


Och sedan har vi ponnys med brushable hair!

Från vänster: Applejack, Rainbow Dash, Rarity (nedanför Rarity står Spike the dragon) sedan Fluttershy, Pinkie Pie och Twilight Sparkle

 



 

Från vänster: Apple Bloom, Sweetie Bell, Scootaloo, Cherrilee, Feathermay och Princess Celestia.


 

Twilight Sparkle och Fluttershy fashion ponies. De är lite större än de andra!


Rainbow Dash och Rarity med fjärilsvingar. Dock är det bara Rarity som fått fjärilsvingar i något avsnitt överhuvud taget.


Och sedan har jag även en hel del My Little Pony-relaterat som jag kan ge er en snabb överblick av!

Jag har: Fyra målarböcker, ett ark klistermärken och ett ark bokmärken. Fyra olika sorters pack av hårspännen, plåster med ponys på, ett armband och ett halsband. Två nyckelringar (Rainbow Dash och Pinkie Pie) och en jojo med Rainbow Dash. Jag har ett memo, ett pussel, en liten sagobok, en dvd med första avsnittet som inkluderar en Twilight Sparkle blind bag. Jag har flera små accessoarer till ponnysarna som inte får plats med sina ponys, så som husdjur, väskor, ett glasstånd och hårklämmor. Jag har även mina blind bag samlar-kort liggandes på memo-lådan.



     Och så en fin teckning jag vann av Amenoo! Medley heter denna pony!

 

Det var allt för nu! Min samling kommer nog bara bli större!

 

Moi moi!


Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards