A nerdy sweet life

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Rianna - 9 augusti 2012 15:58

Låt mig förtydliga innan jag skriver något. JAG HAR INGET EMOT BIEBER.


De har alltså startat en grupp på facebook
https://www.facebook.com/pages/Bieber-borde-ha-en-gratis-konsert-i-Sverige/452824461416061 ) som är till för att Beliebers ska kunna tigga till sig en gratis-konsert i Sverige pga att så många haters köpte biljetter och brände upp dem. Bieber ska alltså enligt dem betala med sin tid, utan att få någon ersättning alls, förutom för all merch de säljer på konserterna, för att haters brände biljetter? Tror inte för fem öre att det kommer att bli av, men det är inte det jag vill ta upp.

Om man har en GRATIS konsert, hur många haters kommer inte komma dit för att förstöra? Hur många kommer inte låtsas att han/hon är en Belieber, men sedan är en hater i alla fall? De säger att de ska ha ett lösenord för att man ska kunna beställa sina gratis-biljetter om konserten nu blir av, ett lösenord som har med Justin att göra, typ hans mellannamn eller whatever. Hur lätt är det inte att googla fram det önskade svaret? Internet är full av svar.

Grejen är den att det är många som egentligen är helt likgiltiga gentemot Bieber, men som ÄLSKAR att driva med fansen, och den här konserten skulle kunna vara ett ypperligt tillfälle för att förstöra för de som faktiskt är där för att de gillar Bieber. Jo, sedan har vi dem som hatar både Bieber och fansen som antagligen skulle dyka upp också.

Och om man nu skulle få till en extra konsert som kostar, hur ska den som säljer biljetterna kunna sortera ut haters? Det går inte, många beställer biljetter via internet och kan därför inte identifieras som fan eller icke-fan, sedan de som ringer behöver bara låta ganska övertygande. Och om man har lösenord för extra-konserten också, så går det bara att googla, som sagt!

Jag tycker inte att det var okej att haters köpte biljetter och brände upp dem, det förstör dock bara för fansen, inte för Bieber. Han får pengarna i alla fall, om det är pga Bieber som folk gjorde så. Det skadar honom inte ett dugg. Och sedan, orka spendera pengar på någon man inte gillar? Spendera pengar som man antagligen tjänat in på ett jobb eller liknande, eller studiebidraget som bara går på 1050 kronor, och köpa biljetter till en konsert man inte ens vill gå på, och sedan bränna upp skiten. Typ 500 kronor per biljett, och så bränner man upp det? Idioter.

 
Jag tycker att man ska få gilla vilken artist man än vill, även om jag inte gillar Biebers musik så är det ju okej om andra tycker om honom. Så därför ska de få gå på en konsert utan att många behöver bli ledsna pga att haters vill förstöra. Men alltså, jag säger bara det, att det kommer komma så jävla många haters att det bara kommer bli ännu värre. Folk lägger ned så mycket tid på att hata i dagens samhälle, så de tycker bara det är roligt att lägga ned tid på att gå till en konsert med en person och hans fans som de hatar. Så en gratis konsert tycker jag är en jävligt dålig idé.

Det är i alla fall min åsikt.
 
Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards