A nerdy sweet life

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Rianna - 8 augusti 2012 18:27

Everything is good!

 

Igår var en bra dag, att träffa Tilia var väldigt roligt, vi pratade om allt och inget vilket var otroligt trevligt! Var så länge sedan vi pratades vid ordentligt så.Hon fick ett telefonsamtal av sin pojkvän Emil som tipsade om Bio under stjärnorna som ska vara idag på Studenternas IP, runt åtta-nio. Så hon frågade om jag och Johan ville med. Jag sa ja, Johan kan dock inte då han jobbar idag och han klarar inte heller av cirka 3000 pers som det var i söndags när de visade Crazy Stupid Love. Idag visar de Tintin och Enhörningens hemlighet!


Men det ska bli jättetrevligt i alla fall, får dock ta med mig paraply och kudde att sitta på, läktarna är välan lite obekväma.

Nu ska jag dra i alla fall!


Moi moi!

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Skapa flashcards