A nerdy sweet life

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Rianna - 7 augusti 2012 11:08

Har chillat sedan jag gick upp klockan tio. Sett på tv och ätit frukost, nallade åt mig en bit banankaka från igår. Ska strax dra in till stan för att träffa Tilia för första gången på länge.

 

Men först ska jag köpa lite mellis, kolla runt i affärer lite och bara vandra runt. Känner mig lite random idag så min outfit får bli...


Min kigurumi! (Bild tagen av Zackarias) 


Som grädde på moset tar jag min Hello Kitty-väska, mitt donut-halsband och min Mickey Mouse-donut ring! Sött till tusen. Lol! Ingen kan tro att jag är en deep down hårdrockare i den här stassen. Men ja, jag gillar det. Inte ofta jag klär mig i massa rosa heller.


Nu ska jag dra till Nelins!


Moi moi! 



Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards