A nerdy sweet life

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Rianna - 20 juli 2012 11:07

Har du en eller flera saker som har med Harry Potter att göra? Eller finns det något du väldigt gärna vill ha?

 

Jag har lite saker som har med Harry Potter att göra, FÖRUTOM alla filmer och böcker. Visar er på en bild här nedan:


Från vänster: Ett korkhalsband som jag gjort själv, Harrys trollstav i plast, hans glasögon, ett chokladgrodekort med mitt egna ansikte på som jag gjort själv, en rulle med papper som ser ut som pergament, en uggla jag kallar Wicky, en råtta jag kallar Scabbers, en Harry Potter-kortlek, en fjäderpenna och en fjäder, en ram med en bild av Harry Potter som jag fick av en tjej på min första mugglis-träff, ett lyckotroll som fått heta Dumbledore, en Harry Potter-kakburk, bakom den står det en bok som liknar "Stora monsterboken om monster" och sedan står det Harry Potter-legogubbar framför. Under allt detta ser ni att jag har filmerna och böckerna, men det är inte direkt merch.


Det var allt! Hoppas det kommer in mer saker i samlingen sedan!


Moi moi! 

Presentation


Välkommen till min blogg! Den handlar om foto, lajv, vänner och fritid, mat, photoshop med mera. Hope you enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

34 besvarade frågor

Johan & Me

Daisypath Anniversary tickers

Johan & Me 2

Daisypath Anniversary tickers

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sidor jag gillar

RSS

Besöksstatistik

Liquid Silver Star 2

Ovido - Quiz & Flashcards